Diete-concept

Image

Dieta microbiomică

Microbiomul intestinal uman cuprinde 10 la puterea 14 microorganisme, inclusiv bacterii, viruși și ciuperci, care sunt comensale cu tractul intestinal uman.

Studiile recente documentează că microbiomul intestinal joacă un rol important în modularea riscului mai multor boli cronice, precum patologii inflamatorii intestinale, obezitate, diabet zaharat de tip 2, boli cardiovasculare și cancer. Ceea ce numim dieta microbiomică se referă la alegerea principiilor nutriționale corespunzătoare analizei microbiomului personal, în așa fel încât să ne îmbunătățim starea de sănătate prin dietă.

 Pasul 1: realizarea unui test de microbiom din materiile fecale

 Pasul 2: testarea rigidității vasculare, determinarea compoziției corpului și a necesarului caloric

Pasul 3: întocmirea unui ghid nutrițional personalizat

Inițiere în dieta vegană

Mulți oameni din întreaga lume consumă exclusiv diete pe bază de plante (plant-based). Motivele pot fi diverse: carnea nu este ușor disponibilă, costuri de aprovizionare, convingeri religioase, preocupări legate de animale și de mediul înconjurător. Sănătatea a devenit un alt motiv pentru care oamenii tind să adopte diete plant-based. Cercetările susțin ideea că dietele vegetariene, inclusiv dietele vegane, oferă beneficii pentru sănătate.

Dieta vegană necesită o planificare mai atentă, cel puțin în faza de inițiere, și o cunoaștere mai detaliată a principiilor alimentare.

 Pasul 1: te așteptăm să povestim de câte ori este nevoie

 Pasul 2: un consult nutrițional poate fi de ajutor (opțional!!!)

 Pasul 3: întocmim lista de cumpărături și poftă bună!